REANIMATIE MET AED BABY EN KIND

Instructeur: Mevr. N. Snaphaan.

Kosten: 50,- per persoon.
(let op: vergoedingen via verzekeraar mogelijk, bekijk uw polis).

Naast een complete cursus EHBO, waarin ook EHBO aan kinderen aan bod komt, verzorgt onze vereniging ook de "losse" cursus reanimatie met (en zonder) AED voor baby's en kinderen.

Je volgt een cursus van 2,5 tot 3 uur, volgens de richtlijnen van de Nederlandse Reanimatie Raad. Hierin leer je de vaardigheden aan en wordt je direct ook getoetst. Voor deze cursus is geen apart examen.

De cursus wordt in groepsverband gegeven door een ervaren instructeur, de groepsgrootte is maximaal 6 personen.

Lokatie van de lessen is Cultureel Centrum d'n Bogerd in Druten. We geven eventueel ook een cursus op lokatie, maar we moeten dan wel de reiskosten van onze instructeur(s) aan u doorberekenen.

Mocht u deel willen nemen aan de cursus, of heeft u verder nog vragen, neem dan contact op met onze instructeur; Nicole Snaphaan (instructeur@ehboverenigingdruten.nl).